21.48
ADMIN
The 2010 CVO Street Glide adalah setelan dengan trik keluaran versi Bagger populer Harley-Davidson hot-rod. Didukung oleh Screamin 'Eagle Twin Cam 110, CVO Street Glide power pack serius dari mesin terbesar-perpindahan V-Twin yang ditawarkan dari pabrik oleh Harley-Davidson. Tapi sepeda tur ini ampuh juga sarat dengan krom berkilau, cat electrifying dan segar kustom-styling ide-ide yang telah ditetapkan program CVO selama lebih dari satu dekade.
Make Model | Harley Davidson FLHXSE CVO Street Glide |
Year | 2010 |
Engine | Air-cooled, Twin Cam 110™ Valves Pushrod-operated, overhead valves with hydraulic, self-adjusting lifters; two valves per cylinder |
Capacity | 1803 |
Bore x Stroke | 101.6 x 111.25 mm |
Compression Ratio | 9.15:1 |
Induction | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Ignition / Starting | Single-fire, non-wasted, map-controlled spark ignition / electric |
Clutch | Hydraulically actuated, 9-plate, wet, with high performance sprin |
Transmission / Drive | 6 Speed / Belt |
Gear Ratio | 1st 9.593 / 2nd 6.650 / 3rd 4.938 / 4th 4.000 / 5th 3.407 / 6th 2.875 |
Frame | ild steel; tubular frame, two-piece stamped and welded backbone; cast and forged junctions; twin down tubes; bolt-on rear frame with forged fender supports; MIG welded |
Front Suspension | 41.3 mm telescopic, cartridge-style damping |
Rear Suspension | Swingarm Mild steel, two piece drawn and welded section; forged junctions; MIG welded, air-adjustable shock |
Front Brakes | 2x 292mm disc 4 piston caliper |
Rear Brakes | Single 292mm disc 4 piston caliper |
Front Tyre | 130/70B18 |
Rear Tyre | 180/55B18 |
Seat Heigtht | 708 mm / 27.9 in |
Dry-Weight | 365.15 kg / 805 lbs. |
Fuel Capacity | 22 7 Litres / 6 gal |
| |
| |
CVO Street Glide menyajikan profil rendah-dan-ramping balik fairing garpu-mount "batwing" dengan deflektor asap profil angin rendah dan headlamp solo, fender depan bersih, dan kantong pelana diperpanjang keras dengan warna-cocok kait. CVO Street Glide dibangun pada chassis Touring inovatif diperkenalkan oleh Harley-Davidson pada tahun 2009, berdasarkan satu frame-tiang, tulang punggung kaku dan swingarm baru yang dikembangkan untuk menahan tuntutan jarak jauh pengendara tur dan lebih-kuat mesin saat ini
0 komentar:
Posting Komentar